Oproepen doorschakelen

Oproepen missen op het verkeerde moment? Niet nodig. Doorschakelen werkt prima bij Proximus, Orange, Base, Mobile Vikings en Telenet — en u kunt het combineren. U kunt oproepen bijvoorbeeld naar mij laten doorgaan als u in gesprek bent, als u niet opneemt EN als uw toestel uitstaat. 😉

1. Bij een klassieke telecomprovider

Bel het juiste code, druk op bellen, en klaar.
Codes you can dial to manage your phone number's call forwarding settings.

Codes you can dial to manage your phone number's call forwarding settings.

Hier zijn de belangrijkste:
1. Altijd doorschakelen — Gebruik **21*NUMMER#** als je een dag vrij neemt of je oproepen wil laten opvangen.
2. Bij in gesprek — Handig als u regelmatig belt met klanten of in overleg zit. Gebruik **67*NUMMER#** om het volgende gesprek automatisch door te geven.
3. Na een vertraging — Als u niet opneemt binnen 5 tot 20 seconden (in stappen van 5), schakelt het gesprek automatisch door. Gebruik **61*NUMMER**SECONDEN#**.
4. Bij geen bereik — Uw telefoon staat uit, of u hebt geen signaal? Gebruik **62*NUMMER#** om uw oproepen door te schakelen naar een collega of assistent.

2. Met een VoIP-oplossing (zoals Aircall, 3CX...)

Gebruik u een professionele telefonietool? Dan stel u alles meestal in via de instellingen of uw call flow editor. Kleine moeite voor ons. 😉 We helpen u graag verder als u vastzit!

Wilt u meer weten over deze bron?

Neem contact met mij op om te ontdekken hoe deze bron uw bedrijf kan helpen. Ik geef u een gepersonaliseerde demo en beantwoord al uw vragen.