Oproepen doorschakelen
Oproepen missen op het verkeerde moment? Niet nodig. Doorschakelen werkt prima bij Proximus, Orange, Base, Mobile Vikings en Telenet — en u kunt het combineren. U kunt oproepen bijvoorbeeld naar mij laten doorgaan als u in gesprek bent, als u niet opneemt EN als uw toestel uitstaat. 😉
1. Bij een klassieke telecomprovider
Bel het juiste code, druk op bellen, en klaar.

Codes you can dial to manage your phone number's call forwarding settings.
Hier zijn de belangrijkste:
1. Altijd doorschakelen — Gebruik **21*NUMMER#** als je een dag vrij neemt of je oproepen wil laten opvangen.
2. Bij in gesprek — Handig als u regelmatig belt met klanten of in overleg zit. Gebruik **67*NUMMER#** om het volgende gesprek automatisch door te geven.
3. Na een vertraging — Als u niet opneemt binnen 5 tot 20 seconden (in stappen van 5), schakelt het gesprek automatisch door. Gebruik **61*NUMMER**SECONDEN#**.
4. Bij geen bereik — Uw telefoon staat uit, of u hebt geen signaal? Gebruik **62*NUMMER#** om uw oproepen door te schakelen naar een collega of assistent.
2. Met een VoIP-oplossing (zoals Aircall, 3CX...)
Gebruik u een professionele telefonietool? Dan stel u alles meestal in via de instellingen of uw call flow editor. Kleine moeite voor ons. 😉 We helpen u graag verder als u vastzit!