Oproepen doorschakelen
Oproepen missen op het verkeerde moment? Not on my watch! Doorschakelen werkt prima bij Proximus, Orange, Base, Mobile Vikings en Telenet - en je kan het combineren. Je kan oproepen bijvoorbeeld enkel naar mij laten doorgaan wanneer je in gesprek bent, als je niet opneemt EN als je toestel uitstaat.
1. Bij een klassieke telecomprovider
Bel het juiste code, druk op bellen, en klaar.

Codes die je kunt kiezen om de instellingen voor het doorschakelen van je telefoonnummer te beheren.
Hier zijn de belangrijkste:
1. Altijd doorschakelen - Gebruik **21*NUMMER#** als je een dag vrij neemt of je oproepen wil laten opvangen.
2. Bij in gesprek - Handig als je regelmatig belt met klanten of in overleg zit. Gebruik **67*NUMMER#** om het volgende gesprek automatisch door te geven.
3. Na een vertraging - Als je niet opneemt binnen 5 tot 20 seconden (in stappen van 5), schakelt het gesprek automatisch door. Gebruik **61*NUMMER**SECONDEN#**.
4. Bij geen bereik - Je telefoon staat uit, of je hebt geen signaal? Gebruik **62*NUMMER#** om je oproepen door te schakelen naar een collega of assistent.
2. Met een VoIP-oplossing (zoals Aircall, 3CX...)
Gebruik je een professionele telefonietool? Dan stel je alles meestal in via de instellingen of je call flow editor. Kleine moeite voor ons. 😉 We helpen je graag verder als je vastzit!